Жіночі примхи

Інтернет журнал для жінок!

Яким буде світ в 2025 році? Вчені представили прогноз

Аналітики компанії Thomson Reuters випустили прогноз «Світ у 2025 році: 10 пророкувань інновацій». У доповіді прогнозуються головні наукові відкриття та зміни, які торкнуться кожного жителя Землі. Для проведення дослідження вчені визначили 10 кращих нових наукових напрямів, грунтуючись на аналізі популярних тем за допомогою Thomson Reuters Web of Science. Отже, на думку вчених, через 11 років нас чекають: 1. Перемога над деменцією Згідно з доповіддю, у зв’язку із зростанням середньої тривалості життя, все більше наукових досліджень і коштів буде направлено на те, щоб літні люди якомога довше могли залишатися дієздатними. 2. Сонце стане найбільшим джерелом енергії на планеті Збір, зберігання і перетворення сонячної енергії стануть настільки поширеними, що вона стане основним джерелом енергії на нашій планеті, а нафта і газ підуть у минуле. 3. Діабет I типу можна буде запобігти Зміна генома людини стане реальністю, що призведе до можливості запобігати такі захворювання, як діабет 1 типу. 4. Кінець нестачі продовольства Завдяки досягненням в технологіях і модифікації генетичних культур, нестача продовольства і коливання цін на продовольство стануть справою минулого. 5. Повітряний транспорт стане дуже доступним Нові технології приведуть до виникнення легкої аерокосмічної техніки. Оскільки ці нові літаки зможуть злітати і сідати на набагато менших просторах, отримувати ліцензію пілота зможе будь-хто. 6. Цифрові технології охоплять весь світ «Уявіть собі день, коли весь африканський континент повністю оснащений цифровими технологіями,-пишуть дослідники. – Цей день відбудеться в 2025 році ». 7. Вся упаковка стане екологічною Звичні целофанові пакети назавжди кануть в лету. Упаковка на 100 відсотків стане повністю екологічною. 8. Лікування раку стане без побічних ефектів З’являться нові ліки, які зможуть діяти точково, з використанням антитіл, так що токсичні методи лікування раку типу хіміотерапії більше не будуть застосовуватися. 9. Аналіз ДНК при народженні стане нормою Аналіз ДНК при народженні стане нормою, а також частину щорічного профогляду. Це виведе діагностику хвороб на найвищий рівень. 10. Квантова телепортація стане реальністю Хоча в 2025 році люди ще не будуть переміщуватися в просторі, значні інвестиції в тестування квантової телепортації приведуть до маси наукових відкриттів у цій області.

Будемо вдячні за оцінку.